Postai szolgáltatás, ügyintézés

A Tündér Tempó Futár és csapata vállalja a postai szállítás, szolgáltatás, ügyintézés minden feladatát, Cégeknek, Bt.-nek Kft.nek. Legyen szó, borítékolásról vagy a postai küldemények feladásáról, netán a postafiókok tartalmának ki- és elszállításáról. Mi tudjuk, hogy az Ön cégénél mindenki jól képzett és a postai ügyek intézése miatt nem veszhet el a drága idő. Senki nem szeret órákat tölteni sorban állással a postán, így ezt a feladatot mi átvállaljuk és mindenki folyamatosan, azzal tud foglalkozni, ami az adott napra a feladata. A postai szolgáltatás, szállítás, ügyintézés Budapesten és vonzáskörzetében is vállaljuk. Előfordulhat, hogy az Önök telephelyétől viszonylag nagy távolságra van csak postahivatal (legalább is amelyik hosszabb nyitva tartást biztosít) és a közlekedés is problémás. A parkolási gondokról nem is szólva.

Miért jó mind ezt a Tündér Tempo Futárra bíznia?

  • Időt spórolnak

    – munkatársuk a teljes munkaidejét a napi munkájának szentelheti. Nem kell állandóan az órát nézni. (nyitva lesz még? Oda érek? Mennyit kell ott lenni? Talajálok parkolóhelyet?) Stb… így nem kell munkaidő vége előtt legalább fél órával de a tapasztalatok szerint inkább egy órával korábban elhagyni a munkahelytét cége postai ügyintézése végett.

  • Energiát spórolnak

    – munkatársuknak nem kell olyan, dolgokkal foglalkozni, ami nem tartozik a cég profiljába. – Csak megfogalmazni kell és már kész is, a többit mi elintézzük.

  • Csökkenthetik  cége készpénzforgalmát

    – a postai szállítás, szolgáltatás, ügyintézés, általában csak készpénzzel illetve bankkártyával lehet fizetni. A bankkártyás fizetés a postán készpénz-felvételnek számít. A szolgáltatásért nem kevés díjat számítanak fel. Az új ingyenes készpénzfelvételi törvények a postára nem vonatkozik!!! Ez sok cégnél igen komoly problémát jelent (pl. egyáltalán nincs készpénzforgalom, nincs elég készpénz a postaköltségre, így a munkatárs fizeti zsebből átmenetileg, stb…). Nálunk nem kell készpénzzel bajlódniuk. Minden költséget átutalással is lehet fizetni.

  • Pénzt spórolnak  

     – az előző pontok által felsorolt munkaidő és munkatárs (hosszabb-rövidebb) kiesése a munkavégzésből, termelésből, sokkal több bevételkiesést eredményez(het), mint amennyiért a Tündér Tempó futár csapata vállalja.

Árajánlatot kérek!

Visszahívást kérek!

Postai szolgáltatás és ügyintézés

  •  Teljes körű postai szállítás, ügyintézés, szolgáltatást biztosítunk szerződő partnereink, cégeink számára. Budapest és vonzáskörzetében.
  • Postafiókra érkező küldemények címre, telephelyre kiszállítása, iktatása.
  • Csomagok feladása (a feltételekről kérjük telefonon (+36/30 592 8749) vagy e-mail-ban (tundertermpo@gmail.com) érdeklődjön)
  • Feladandó küldemények elszállítása, szigorúan aznapi feladása
  • E-Postakönyv vezetés: Magyar Posta által biztosított online rendszeren keresztül.
  • Részletes postaköltség, igény szerint, napi, heti, havi elszámolásával.
  • Postai nyomtatványok beszerzése
  • Postai csekkek feladása
  • Borítékolás
  • Igény esetén a munkatársak, alkalmazottak leveleit, csekkjeit is feladjuk.
  • Alkalmankénti postai feladás (Pl. magazin havi kiadás, reklámlevelek egyszeri feladása, stb…)
  • Futárszolgálat (korlátozott szolgáltatás)
  • Teljes-körű átutalási lehetőség

A Tündér Tempó Futár, mind budapesti, mind Budapest vonzáskörzetében, jogi, illetve magánszemélyek számára végez postai  szállítás, szolgáltatás, ügyintézést akik lehetőség szerint tartós megbízási szerződést kötnek cégünkkel és a szolgáltatások díját időszakonként, utólag, teljesítés alapján fizetnek. Válassza Tündér Tempó Clean Kft. és csapatát. Biza ránk a postai szállítás, szolgáltatás, teljes-körű ügyintézését cége, részére. Bizalmát előre is köszönjük.

Az első hónap ingyen, + 2 hónap -20% a postai szolgáltatás árából!!!

Bővebb felvíilágosítás telefonon

Köszönjük! Munkatársunk hamarosan felkeresi

Kitűzés a Pinteresten

Megosztás