ÁSZF

1. Postai Szolgáltatás neve és adatok
Werbovszky Béla Tamás E.V.
Székhely: Budapest 1043 Pozsonyi u. 6/a. 1/14.
Adószám: 58103779-1-41
Nyilvántartási szám: 56735444
Bankszámlaszám: 111600006-00000000-97719014
Rendelésfelvétel, ügyfélszolgálat:
Telefon: +36 30/592-87-49
Ügyfél-szolgálati elérhetőség:
Munkanapokon munkaidőben: 08.00-18.00
– Munkaidőn kívül: ügyelet
– Ügyelet: Munkaidőn kívüli minden egyéb időpontban.
– A mobiltelefonos elérhetőség a hét minden napján, 0-24-ig él.
– Telefon: +36/30 592 8749
Felügyeleti szervek:
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, Fogyasztó Védelmi Főfelügyelet:
– Cím: Budapest 1088 József krt. 6.
– Telefon: +36/1 459 4800
– Honlap: www.nfh.hu
Budapest Főváros IV. Kerületi Önkormányzata:
– Cím: Budapest 1041 István út. 4.
– Telefon: +36/1 3693 121
– honlap: www.ujpest.hu
Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság:
-Cím: Budapest 1133 Visegrádi út 106.
Telefon: +36 1/468 0673
2. Az Általános Szerződési Feltételek hatálya
Az alábbiakban megfogalmazott Általános Szerződési Feltételek mindazon ajánlatokra vonatkoznak, amelyek során a Tündér Tempó Clean Kft. (továbbiakban, mint Szolgáltató) a Vevők részére futárszolgálati tevékenységet végez és a felek között létrejött keret-megállapodásban ettől eltérő feltételekben nem állapodnak meg. Jelen feltételek vonatkoznak továbbá minden, a Szolgáltatóval jövőben megkötött ügyletre is.
A Szolgáltató által bejelentés alapján nyújtott belföldi és nemzetközi futárszolgálati szolgáltatások
A www.tundertempo.hu fő profilja:
Postai szállítás cégeknek. A Budapest és vonzáskörzetében lévő vállalkozások Teljes-körű postai szállítás ügyintézése, futárszolgálat, valamint belföldi és külföldi küldemények másnapi és szükség szerinti azonnali kézbesítése. Takarítási szolgáltatások.
Igénybe vehető különszolgáltatások:
• hivatali ügyintézéssel kapcsolatos feladatok lebonyolítása
• anyagok beszerzése, megvásárlása
• virágcsokrok és ajándéktárgyak kézbesítése
• egyedi igények
A küldemények felvételi, illetve leadási ideje:
• Budapesten és környékén: felvétel 40-60 percen belül. Leadási idő: a csomagfelvételtől számított 60-90 percen belül.
• Vidéken: távolságtól, útvonaltól, egyéb kívánságoktól függően, az Szolgáltató diszpécserével egyeztetve. Külföldre egyedi feltételek és díjszabás szerint végzünk szállítást.
A megadott időintervallumok tájékoztató jellegűek. Az Szolgáltató mindent megtesz a küldemények időben történő kézbesítéséért. Azonban minden igyekezetünk ellenére – külső körülmények, pl. időjárás, forgalom, műszaki vagy kommunikációs bonyodalmak hatására – csúszások előfordulhatnak. Az Szolgáltató nagyobb késedelem esetén a Megrendelőt erről a tényről tájékoztatja, de felelősséget nem minden esetben tud vállalni.
Kézbesítés, a feladó utólagos rendelkezései
A küldemények leadásakor Átvételi Elismervény aláíratása. Megrendelői igény esetén telefonos értesítés, visszaszállítás, fizetési ügyintézés, stb.
Csomagolás:
A küldemény biztonságos szállításához szükséges csomagolást minden esetben a Megrendelőnek kell biztosítania. Köteles a küldeményt lezárni és megfelelő címzéssel ellátni.
A Szolgáltató felelősségi köre és mértéke:
Az Szolgáltató köteles a rábízott küldeményt mihamarabb, vagy a Megrendelő által kívánt időben kiszállítani. Amennyiben ebben akadályoztatás lépne fel, arról a Megrendelőt haladéktalanul köteles tájékoztatni.
Küldemények nyomon követése:
A futár által felvett küldeményeket szerződéses Partnereinknél elhelyezett „SZÁLLÍTÁS-NYILVÁNTARTÓ LAP”-on regisztráljuk, nagyban megkönnyítve az utólagos visszakeresést és lehetőséget adva a hó végi számlaellenőrözésre. A küldemények szállítás közbeni nyomon követését folyamatos telefonkapcsolat biztosítja. Amennyiben szükséges, az átvételi igazolást ( vagy pl. utánvétes küldemények esetén az áru ellenértékét) visszajuttatjuk Partnereinknek. A küldemények átadásakor „ÁTVÉTELI ELISMERVÉNY”-T írattatunk alá, melyet 2 évig megőrzünk az esetleges visszaellenőrzés érdekében. Megrendelőink igénye szerint természetesen más módon is alkalmazhatjuk a küldemények átvételét (pl.: egyedi / saját szállítólevéllel). Ezeket az okmányokat három hónapig őrizzük meg.
Kézbesíthetetlen küldemények kezelése:
Amennyiben a küldemény kézbesítése bármely okból ( pl.: helytelen címzés, elköltözés, ismeretlen címzett, nyitvatartási / ügyfél-fogadási idő lejárta vagy munkaidőn kívüli érkezés, stb.) meghiúsul, az Szolgáltató azonnal felveszi a kapcsolatot a Megrendelővel és a kialakult helyzetről, illetve annak okairól őt tájékoztatja, a Megrendelő igénye szerint a küldeményt visszaszállítja illetve más címre / más időpontban kézbesíti.
Tudakozódás, panaszok:
Ügyfél-szolgálatunk a hét minden napján, a nap 24 órájában hívható.
Munkaidőben (munkanapokon 8.00-tól 18.00-ig) +36 /30 592 8749 központi telefonszámon.
E-maileket is fogadunk (tundertempo@gmail.com), időkorlátozás nélkül.
Munkaidőn kívül (munkanapokon 18.00-tól 8.00-ig, valamint munkaszüneti napokon): +36 30/ 529 8749
Hibás teljesítés esetén minőségi kifogások rendezésének módja. A felmerülő, esetlegesen a Szolgáltató által okozott hibás teljesítés esetén a Megrendelővel egyeztetett egyedi kompenzációt alkalmazunk.
3. A futárszolgálati szállításból kizárt tárgyak köre:
Az ÁNTSZ engedélyhez kötött hűtést igénylő szállításokat ( pl: ételkiszállítás) nem vállalunk, illetve azon küldemények kézbesítését sem, melyek a BTK-ban rögzített paragrafusokba ütköznek.
4. A futárszolgálat kezelésében feltételesen továbbítható tárgyak köre, továbbítási feltételeik:
A méret, illetve súlyhatár miatti követelmények miatt a megrendeléskor előzetes egyeztetés szükséges.
5. A szolgáltatás esetleges korlátozása és szüneteltetése:
Az Szolgáltató jogosult a szállítástól kötelezettség nélkül elállni, illetve a fizetési módon változtatni amennyiben:
a) Vevő nem teljesíti az irányába fennálló bármely fizetési kötelezettségét, vagy
b) Vevőről olyan információ jut a birtokába, amely megkérdőjelezi fizetőképességét.
6. A futárszolgálati szolgáltatások díjai:
Futárszolgálatunk 0-24 óráig áll rendelkezésére hétvégén és munkaszüneti napokon is.
– Munkaidőben: 8.00-tól 18.00-ig, normál tarifával.
– Munkaidőn kívül: 18.00-tól 8.00-ig,Hétvégén illetve munkaszüneti napokon felárral.
Díjszámítás:
– Budapest és környékén: cégünk a koordinátarendszeres díjszabást alkalmazza. Ennek lényege a kerületből kerületbe történő számítás. Árainkat a mindenkori díjtáblázat tartalmazza. A *-gal jelölt kerületek külső területeire felárat számítunk fel.
– Vidékre: a vidéki szállítások alapdíja, plusz a kilométerenkénti díj, amelyet a mindenkori táblázat tartalmaz.
– Áraink a mindenkori törvényeknek megfelelő ÁFÁT nem tartalmazzák!
Cégünk autós felárat nem számít fel! Megrendelőink normál futárszolgálati tarifáért küldhetnek sérülékeny és különleges bánásmódot igénylő vagy nagyobb tételű küldeményeket is. Méret-és tömeghatár az aktuális megrendeléskor egyeztetendő.
Különszolgáltatás díjai, egyéb díjak:
– Több cím esetén: a legtávolabbi címet vesszük alapul, plusz címenként az aktuális ár.
– Oda-vissza történő szállítás esetén: az alapdíj + 50 %.
– Várakozás: 10 percig díjtalan, majd 10 percenként az aktuális ár.
– Ügyintézés: lehetőség van postai vagy banki stb. ügyintézés megrendelésére. Ezen szolgáltatást csak a várakozási felár terheli.
– Munkaidőn kívül történő szállítás egységesen a mindenkori ügyeleti ár.
Kedvezmények igénybevételének lehetőségei és mértékei:
Azon ügyfeleinknek, akik rendszeresen igénybe kívánják venni szolgáltatásainkat, javasoljuk a szolgáltatási szerződés megkötését, amely esetén a fizetés minden hónap végén átutalással történik. Szerződéses partnereinket egyéb kedvezmények is megilletik, melyek mindig az aktuális szerződésekben találhatóak.
7. Az igénybevétel egyéb tudnivalói:
A futárszolgálati szolgáltatások igénybevételéhez használt űrlapok, mint a Megrendelővel kötendő szerződések formai kellékei.
A futár által felvett küldeményeket a Megrendelőknél elhelyezett „SZÁLLÍTÁS – NYILVÁNTARTÓ LAP”-on regisztráljuk, mely tartalmazza a felvétel helyét, pontos idejét, a küldemény szállításának pontos címét (melyet a megrendelő azon feltüntet), a szállítás során felmerülő esetleges várakozás illetve rakodás különdíját. Utólagos ellenőrzéskor így nagyban megkönnyítjük a visszakeresést és lehetőség nyílik a szállítással kapcsolatos összes lényeges információ áttekintésére. Amennyiben szükséges, az átvételi igazolást ( vagy pl. utánvétes küldemények esetén az áru ellenértékét) visszajuttatjuk Partnereinknek. A küldemények átadásakor „ÁTVÉTELI ELISMERVÉNY”-T írattatunk alá, melyen megtalálható a küldemény kézbesítésének időpontja és az átvevő neve.
Nemzetközi futárszolgálatra vonatkozó információk:
Megrendelőink egyedi igényeinek megfelelően a külföldre történő szállítások, mindig egyedi megállapodás keretében történnek.
Egyéb, a Megrendelőket érintő tájékoztatók
Aktuális akcióinkról, illetve kedvezményeinkről honlapunkon tájékozódhatnak, illetve szórólapok formájában juttatjuk el Megrendelőinkhez.
Az Általános Szerződési feltételek közzététele, a Megrendelők tájékoztatása
A Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeinek mindenkor hatályos változata megtekinthető a www.tundertempo.com megnevezésű weboldalon, itt kerülnek közzétételre az esetleges változások is.

Az első hónap ingyen, + 2 hónap -20% a postai szolgáltatás árából!!!

Bővebb felvíilágosítás telefonon

Köszönjük! Munkatársunk hamarosan felkeresi

Kitűzés a Pinteresten

Megosztás